Nawigacja:
Prezentujemy darmowe programy, które bez przeszkód można wykorzystać w urzędzie.
Edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny czy program do obsługi dokumentów w formacie PDF to niezbędne oprogramowanie w większości instytucji. Komercyjne aplikacje tego typu są stosunkowo kosztowne, warto więc zainteresować się ich bezpłatnymi odpowiednikami.
15 czerwca 2018 r. Sejm uchwalił ustawę o zmianie ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2502). Nowelizacja przewiduje zmiany przepisów dotyczących przede wszystkim identyfikacji elektronicznej.
Uruchomiony kilka lat temu prototyp Archiwum Dokumentów Elektronicznych dał podwaliny pod rewolucję w obrębie sieci archiwalnej. Zdobyte doświadczenie pozwala dokończyć proces pełnej informatyzacji na poziomie obiegu dokumentów w instytucjach publicznych.
Wzrastająca liczba zagrożeń w sieci Internet nasila konieczność stosowania mechanizmów ochronnych. Filtrowanie ogranicza dostępność określonych stron internetowych, blokuje reklamy i chroni przed takimi niepożądanymi zjawiskami, jak phishing, malware, botnet.
Poznański magistrat znalazł sposób na atrakcyjne i przyjazne prezentowanie treści Biuletynu Informacji Publicznej. Służy temu specjalny panel mapowy, w którym najważniejsze informacje i dokumenty urzędowe zostały powiązane z cyfrowym planem miasta.
Obowiązek wystawiania e-skierowań. 11 stycznia 2019 r. weszła w...
Wszystkie strony ministerstw na portalu Gov.pl. Strony internetowe...
Philips 241B7QGJ. Ten 24-calowy wyświetlacz Full HD wyposażony w...
E-faktury w zamówieniach publicznych. 19 listopada 2018 r...
Parentyzacja w SRP. Po ostatniej aktualizacji Systemu Rejestrów...
Specjalistyczne publikacje książkowe dla pracowników administracji publicznej